balkupusu düzenim robot gibi değiller yani akışına bırakıyorum herseyi 🎈 3 tane oğlum var büyük olan 6 yaşında ortanca 4,5 yaşında küçüğüm 15 aylık 💙 iki oğlum kreşe gidiyordu o zaman biraz daha rahattım sabah onları götürürdüm annem küçüğe bakardı o arada gelir evimi temizlerdim yemek yapardım zaten onların saati geliyordu gidip alıyordum sonra hersey başlıyordu zaten 😂 yemek ye biraz aktivide ne isterlerse oyun hamuru boyama ne olursa sonra parka giderdik bir kaç saat eve gelirdik yemek yer uyurlardi. Şimdi kreş yok evdeler yüzme kursuna yazdım korktular gitmediler seneye artık. Şimdide sabah küçük olan 7de kalkıyor ona mamasını verene kadar diğerleri uyanıyor onlara kahvaltı veriyorum sonra küçüğe ara öğün sonra öğle yemeği sonra temizlik sonra onlarla dışarı çıkıyoruz güneş gittiği zaman sonra eve geliyoruz yemek yiyoruz yıkıyorum onları uyuyorlar 😂 bende ortalığı topluyorum uyuyorum 😂🎈