Egelihayat Merhabalae oglum 2 bucuk aylik ve kakasında beyaz parcaciklar var.normalmidir yoksa sıkıntı mi var
Okyanusolmak Egelihayat bizde de var. Alerji mi acaba dedim araştırdım ama başka bi sıkıntımız yok. O yüzden normal dedik. Doktor da bişi demedi.
Nesrinbek88 Egelihayat normal anne sütü alıyorsa eger sindiremedigi anne sütü bizde de oluyo arada kızım da
Egelihayat Minikbereninannesi Okyanusolmak Melike_elanur Sadece anne sütü ile besleniyor. Korktum biran görünce teşekkür ederim 💜💜💜
Yensar Nesrinbek88 merhabalar benim oğlum 3ay 25 günlük ve hala kakası öle neden sindiremiyor ki sindiremediği için kilonalmıyor olabilir mi ☺️