Merhaba🌸ben de doğumdan 2 hafta sonra mastit oldum.Antibiyotik kullandım geçmedi,sürekli emen bebeğim olmasına ve sagimlara rağmen enfeksiyon çoğaldı ve zamanla sütüm az gelmeye başladı. Süt az gelince bebeğim almadı ve bir süre sonra sütüm gelmemeye başladı, acıdan yuruyemedim bile,ateşle acile gittiğimde;doktor eğer geçmeyen bir mastit varsa gecesiye kadar antibiyotik tedavisinin devam etmesi gerektiğini soyledi.Ertesi gün doktor apseyi çok küçük bir kesikle sıkarak ve enjeksiyonla aldı ,dikislik bile değildi kalan enfeksiyon için antibiyotik tedavisi devam etti ve ben süt gelmese bile hafta elektrikli pompayla sağim yaptım öyle de enfeksiyon aktı,sonunda kurtuldum ama göğüs şekli ve rengi değişti ,ucta cokukluk oldu bebeğim memeyi artık almıyor zamanla sagmalari azaltim ve tek göğüsle devam ediyorum şimdi,çok üzülüyorum keşke en baştan daha çok üstüne dusseymisim,kesinlikle doktora tekrar git ve enfeksiyon son bulasiya kadar tedaviye devam et,ihmal etme