Merhaba sevgili anneler. Çarşamba günü kızıma kavuştum çok şükür. Bizim kız ilk 24 kakasını hiç yapmadı sonra uyarı yaptılar öyle yapmış. Daha sonra dün gece hemşire topuk kanı alırken yapmış. Sonra bidaha yapmadı. Yani kısaca yenidoğan kakasını kaç kere yapmalı anne sütüyle besleniyoruz bu arada.