Meric21 Merhabalar, bebeğim 13 aylık anne sütü ve ek gıda ile besleniyor ama genellikle meme de çok sık emmek istiyor. Günde 3 veya 4 kez kaka yapıyor genelde kıvamlı ishal gibi değil, bu durum normal mi acaba sizler de nasıl?
Angelia Meric21 2 günde 1 sabah uykusundan sonra mutlaka. Bazen arada günde 2 defa da yapıyor. Hem anne sütü hem ek gıda alıyor.
Meric21 Bilgilendirmeleriniz için teşekkürler, bebekten bebeğe değişiyor anladığım kadarıyla, herşeye sorun olarak bakmamak lazım😊