Slm anneler kızım 20.5 aylık sürekli yalancı emzikleri dişliyerek koparıyor aldıgım emziklerin haddi hesabı yok en son yine avent aldım daha 1 hafta oldu onuda dişliyerek kopardı ve ben bu emzik konusuna yetişemiyorum nasıl bıraktırqbilşrim bu ayda bıraktıranlar varmı cok sıkıntı yaşarmıyım lütfen bana yardımcı olun