Merhaba hanımlar, 15 günlük bebeğim var. En başından beri bir sağa bir sol yöne doğru yatırıyordum, bugün sırtüstü yatması gerektiğini öğrendim. Kundak yapmaya yeni başladık ama sırtüstü yattığında çok hızlı nefes alıp veriyor, doğrusu nedir nasıl yatırıyorsunuz acaba