bumblebee Anneler merhaba… Bebem 6 aylığı geçti, henüz adet olmadım hiç. Bugun sarı akıntım var. Bu adet başlangıcı mı yoksa doktora mı gitmeliyim? Şimdiden teşekkür ederim.
Emir_mom bumblebee 1 seneye kadar regl olmaması ve düzensizlik olması normal demişti doktorum.Lekelenme olsa regl olabilirdi ama sarı akıntı enfeksiyon olabilir
starwomen bumblebee ben doğum yapalı 3.5 ay oldu ve sizinki gibi 1 haftadır yoğun bir şekilde sarı akıntım vardı hatta randevu da almıştım ama dün doğumdan sonra ilk reglimi oldum belki sizin de öyle olabilir ama siz yine de ihmal etmeyin
bumblebee elifdedim teşekkür ederim onu biliyorum. Doktorum söylemişti. Sarı akıntı ilk kez oluyor, adet dogumdan sonra bu şekilde mi başlıyor? Yoksa doktora gitmem mi gerekir bu sarı akıntı yüzünden? Bunu soruyorum.
elifdedim bumblebee bende 6 aydır olmuyodum bugün oldum öncesinde bi sarı akıntım olmadı belki enfeksiyondur belkide kişiye göre değişir yardımcı oldum sandım ama yanlış anlamışım canım kusura bakma 🤗
Emir_mom bumblebee Zor gerçekten 😐Stres yapmayın streste etkiler reglinizi emziriyorsanız oda etkiler.
bumblebee Emir_mom evet çok şükür emziriyorum. Ama kilo veremıyorum, karnım ve bacaklarım inmiyor. Hava bana çok sıcak geliyor. Sağolun🤲