Kızlar oğlum 5 aylık. Eltim başka şehirde oturuyor ve kaynanama geldiler. Onun bebeği hastaydı. Ve ben oğlumu koruyamadım😓
Oraya gitmezsem ayıp olacaktı, oğlumu onun bebeğinin bulunduğu odadan sürekli çıkarmak da istemedim açıkçası misafirlere ayıp olmasın diye ve oğlum çok hasta şuan.
Balgamlı öksürüyor, sürekli hapşırıyor,burnu akıyor ve ishal. Ateşi yok. Benim yüzümden oldu ve kendimi o kadar kötü hissediyorum ki.
Bir daha böyle bir hata yapmak mı ders oldu bana 😢
Doktor dikkat etmezseniz bronşite çevirebilir dedi. Hava vermek gerekebilirmiş ilerlerse.Sulcid ve ventolin şurup verdi.
Evde buhar makinasını açıyorum sürekli. Sırtı az terlese hemen değiştiriyorum. Burnuna sık sık serum fizyolojik sıkıyorum.
Tecrübeli anneler yapmam gereken başka be var bu durumu nasıl daha kolay atlatabiliriz yardımcı olun 😔