Merhaba, yaklaşık 6 aylık olacak bebeğim var ve sadece anne sütüyle besliyorum. Fakat ne yazık ki boşanma aşamasında oldugumdan şu 2 3 gündür gögsümün dolmadığını hissediyorum. Çok fazla su içmeye çalışıyorum fakat üzüntüden süt bir anda kesilir mi? Arttırılabilir mi? Yardımcı olursanız sevinirim