Merhaba kızlar Sakarya sapanca böyle güzel bir bir yer bulduk acaba giden var mı. Eşim bulmuş bi kaç günlük tatile gidelim diyor da ben pek emin değilim ücreti peşin istemeleri falan. Bi kere başıma geldi korkuyorum biraz🤣….. Yani sizin gittiğiniz memnun kaldığınız bir yer varsa yemeği havuzu fln güzel olan bir yer tavsiyeniz bekliyorum. Eşim orayı bulmuş sizden de öğrenmek istiyorum giden varsa yazarsa çok sevinirim❤️❤️❤️❤️