birannebirmelek Destinaaa ben kullanıyorum bundan öncede iPhone 6 kullanıyordum. 6 sene kadar kullandıktan sonra bu sene 11 aldım 😀 bir daha alacak olsam yine ıphone alırım alışkanlık sanırım kaç olduğu önemli değil benim için 😀
Eda1414 Destinaaa eşimle ikimizde iPhone 11 kullanıyoruz severek zaten iPhone’dan başka telefon kullanamayız sanırım 🤩
Passionis Destinaaa fazlasıyla memnunuz, eşimde kullanıyor bende. Dezavantaj olarak bir şey yaşamadık görmedik biz. Yine olsa yine alırdım