Kızlar selam bebeğim 4 ay 18 günlük biz yemek yerken sürekli yalanıyor mızmızlanıyor kucağıma alınca masaya saldırıyor hareketleri hep yemek istiyor gibi en azından tadimlara başlayayım diyorum beslenme setlerini alacağım tabak catal kaşık bardak aklınıza ne gelirse makul fiyatlari önerebilir misiniz o çok bilindik marka çok pahali geliyor onun muadili alabileceğim? Hepinize teşekkürler