Kumruu minnosunannesi06 1 derken öğlen birden beri mi duruyor ben sadece 3 buçuk saat bekletirim sonra bezi açar bi saatte açık bekletirim
TheLittlePoncik minnosunannesi06 havalar sıcak ya 5-6 saat beklerseniz yeter yoksa ekşi olabilir. bezden çıkarıp direk dolaba koyuyorum ben.
Kumruu minnosunannesi06 yazın o kadar bekletmeye gerek yok aslında evde sıcaksa ekşiyebilir tadına bakın bi dahakine ona göre bekletirsiniz deneye deneye tutturursunuz
minnosunannesi06 TheLittlePoncik canim bende çıkardım buzdolabına koydum elledim çok hafif iliksi sanki kap bisey olmaz demi oyle şimdi koydum
Moniza Ben 6 saat mutlaka bekletiyorum sonra dolaba koyuyorum ağzı açık şekilde koyuyorum dolaba bir gün de dolapta ağzı açık duruyor daha katı oluyor o şekilde.
minnosunannesi06 Moniza anladim canim saol bende hemen 7 saat yakın kaldı bezi aldığım hibide buzdolabına koydum
Moniza minnosunannesi06 ellerine sağlık afiyet olsun canım 2 gün dolapta durur acmazsan yoğurdu daha iyi olur 😇