Bu hastalıkta antibiyotik kullanılmadıgını söylemişti doktor aftoral sprey vermişti ağız yaraları iÇin karadut yakıyor biraz ama çok iyi geliyor. Büyüklerde görülen bir hastalık değilmiş ama 42 derece ateşle 1 gece yandım ertesi sabah kaşıntılarım başladı sonra ellerim benek benek çıkıp su topladı o kadar kötü bir hastalıkki Allah düşmanımın başına vermesin tabi yetişkinler daha ağır geçiriyormuş benden sonra 18 aylık bebeğime de bulaştı sonra da 6 yaşındaki oğluma oğlum 1 gece ateşlendi tek yük döküntü oldu ama kızımla ben biraz ağır geçirdik ilk gün ateş ikinci gün kaşıntı ve döküntü sonraki gün de kaşıntısı geçiyor bebeğim için çok üzülmüştüm derdini anlatamıyor sabaha kadar kendim kaşınmıştım bebeğim hep ağladı bol bol ellerini yıkamak rahatlatıyor malesef başka bir ilaç işe yaramıyor inşallah en kısa sürede atlatırsınız çocuklar hiç hasta olmasın 🙁