4 aylık bebeğim emzik biberon kullanmıyorum sadece anne sütü her gğn göğsümde her dakika yeminle soğudum soğudum yani belki günah belki ayıp ama zulüm gibi geliyor hem aç hem uykusuz sağıp veriyorum iç niyor mama denedim almıyor doktor bir sorun görmüyor ne oluyor bu cocuğa atak diyorlar ama ben kafayı yicem az kaldı hava da sıcak vıcık vıcık oluyoruz afedersiniz saaat başı banyodayız banyo oda oda banyo döngüsü icindeyiz nabıcam yapıcak bişeyim kalmadı tükeniyorum 1 ay da ilk aylar itidi 3.aydan bu yana sürekli kucak emmek uyumamak ağlamalar beni istiyor kimsede durmuyor