Kızlar bebeğim 2 yaşında, ek gıdaya geçtiğimizden bu yana ek gıda sürecimiz hep kötü ilerledi kilo alımında bir sıkıntı yok fakat yeni hiçbir tadı kabul etmiyor buna köfte pilav makarna bizim yediğimiz yemekler dahil,bu büyük bir sorun mu yani ben kendisi biraz daha bilinçlenince yer diye düşünüyorum bebeği benim gibi olan varmı? Yemeği uzattığımızda asla merak edip ağzını açmıyor hemen reddediyor bir kaç çorba çeşidi yoğurt dışında birşey yemiyor