Cnm bnm bebeğimde zor tuttu silikonla falan başladık sonra kendi tutunca hiç ayırmadım memeden 40dk falan emiyo dedim ebeye ama reflü yaparmış, ebemiz dedi ki emzirme süresini uzatma bebekler 15 20dk memeyi boşaltır ama anneyle vakit geçirmek için keyif almak için bildikleri tek şey meme o yüzden ayrılmaz sütü almasa bile damaklıyomuş tek tstmini emmek olduğu için sende hiç uzatma bn dk tutuyorum birini srviyo 20 25dk duruyo bazen 15dk bazen 10dk duruyor artık ama ne zmn isterse emziriyorum böyle çok yorulurdun bn hiç halim kalmıyordu 1saat emince hiç yerinden kalkamıyosun, sende max 20dk 25 dk emzir zamanla bebek güçlenir dha çabuk bitirir 1saat çok uzun zaten emmiyordur süt az diye bişey yok ğzme kendini 1saat aralıklarla emzir artar ve yeterli süt olsun yeter fazlasını napıcaksın