Sevgili anneler oğlum 5 gün sonra 7 aylık oluyor . Uzun süredir saba doğru 3-4 den sonra kıvranıyor gibi oluyor . Sonra bezini açıyorum ağlıyor çişini yapıyor yaparken de ağlıyor gibi. Neden bilmiyorum . Ama gündüz olmuyor . Başına gelen var mı acaba ? Aslında gün içinde su da veriyorum hep teklif ediyorum içiyor