Bebeğim 82 günlük meme artı mama alıyordu. Hipp organic kullanıyorduk iki saatde 90 cc içiuordu ve kesinlik emzik almıyordu. 15 gün once sma optiproya geçtik maddiyattan dolayı ilk günler cok güzel alıyordu ama simdi bebeğim biberon ağzına gelince çığlık çığlığa ağlıyor ve sadece emzik emiyor 4 saat oldu 30. Anca içti buarada gece içiyor. Tekrar hipp aldım onuda almadı ağzına ne yapacam simdi neden böyle ypıyor olabilir?