Sürekli emzirme başlıklarını okuyorum. Meme reddi bir çok çocukta oluyormuş. Benimki 3 aylık olacak. Her yöntemi denedim memeye geri döndürmek için. Elimden gelen her şeyi yaptım. Yok emmiyor. Memeye gelince kendini kasarak ağlıyor. Ben mi eksik kalıyorum bilmiyorum. 10 gündür uğraşıyorum. Bu saatten sonra memeye geri döner mi ? Artık denemekten yoruldum.