Kızım hep tutunarak yürürdü ya da 3-4 adım gider otururdu ama 15-20 gündür tamamen yürüyor. Tabiki çok seviniyorum ama tamamen dengede yürümesi ne kadar sürüyor acaba 🤔 çok şükür daha hiç bir yere çarpıp düşmedi evin içinde kendi yürürken arkasından pek gezmek zorunda kalmıyorum çünkü geçemeyeceği yerde oturuveriyor ya da bir yerden tutunarak geçiyor 😄 ama her gideceği yere elimizden tutarak gitmek istiyor bacaklarımızda hal kalmadı 😬😃