Oykayb ben normalde mustela kullanıyorum ona rağmen zaman zaman pişik oluyor malesef sıcaklardan.bir gün boyunca kantaron yağı yapıyorum ertesi güne geçiyor.ben çok memnunum biz çok kullanırız ailecek.hatta benim akrdesim Aydın’da yaşıyor orda çok yaygın olarak bebeklerine hep kullaniyolarmis