tTgbaa Berbat bir süreç. Ben çok uğraştım ama olmuyor. Eline verince de büyük koparıyor cignemeyi bilmediği için sonu facia. Artık bıraktım gerçekten yeterki kusmasin kafasindayim. Elbet öğrenecek. Birçok çocuk var bunlar gibi mutlaka öğreniyorlar özellikle kreş zamanı. Sadece dışarı çıkınca zor oluyor. Var olan yemekleri yiyemiyor yanımda sürekli biseyler hazırlayip almam gerekiyor.