Payasadeka Kk41 ya gerçekten mi 😂 40 im yeni çıktı doktora gittim hemen adet olmazsın dedi merakla bekliyorum 🙈
birannebirmelek aslihanbsbg bende sezeryan oldum tam gününü hatırlamıyorum ama 40’ım geçtikten sonra çok geçmeden olmuştum 😅
Meltemm3 Payasadeka 40 çıkınca bendede az kanama geldi doktor adet kanamsı dedi ama niye geri 4 ayda oldum düzenlik olabliyormu başlarda acaba şmdide olmadım geçti günüm
Zehra-Beren Payasadeka 41. Gün oldum. Sonraki ay 10 gün gecikti bi korktum ama çok şükür yine oldum. Şimdi yine günümü bekliyorum bakayım zamanında olcak mıyım