Yeni doğan bebekler sadede aç oldukları için emmezler kendilerini güvende hissettikleri için de emmek isterler gazı varsa da emmek isteyebilir gazını çıkarttığından emin olun. Doktorum ne zaman isterse memeni vereceksin dedi bende öyle yaptım 2 ay falan bizde hep memeciydik şu an 4 ay 20 günlüğüz doyduğunu anlayınca bırakıyor etraf dikkatini çekiyor memedeyken etrafına bakıyor 😂