Kızlar meraba gerçekten çok kafama takan biri değilim aslında ama o kadar çok söylediler ki artık kafama her şeyden çok takıyorum doktora götürdüm kilosu düşük çıktı mama yemiyor dedim gerçekten yemiyordu mamayı ondan sonra böyle denemelik numunelik mamalar verdi bunu kullanırsa yazalım falan dedi mamayı çok beğendi içti ama sadece 30 milim içiyor fazla içmiyor ne yapacağımı bilmiyorum çok az içiyor çok az yiyor ve bu süreçte de mememi tutmuyor çok acıkırsa tutuyor onun haricinde tutmuyoryardımcı olun lütfen başına gelen var mı