Mumoslu30 Miraamm 🙂bence çok zor canım bende arada hala agzina veriyorum emzigini ama geri atiyor bir iki saniye emip 😃🌹
Miraamm Mumoslu30 aynı bizde öyleyiz oyuncak gbi kullanio ağzına atıp fırlatıp,, awent çok iyi diolar almayan çocuk alırmış diye duydum bilmem doğrumu alsam işe yarar mı artik
Gizem51 Ben de çok isterdim emmesini ama eline alıp oyun oynuyor asla emmiyor 6 aylık olacak Bi kaç güne
Miraamm Gizem51 ilk etapta vermedihim için cok pişmanım ,çene kasları zayıflar dediler vermedim ilk aylarda sonrada tutmadı
Mumoslu30 Miraamm Canım bizimkiler birde buyuk ya artik akillari eriyor herseye alir mi bilmem ki ben almistim avent ise yaramadi malesef belki sende yarar cok istiyorsan al bir dene bakalim ❤️❤️