Pazar günü ateşle başladı doktora götürdüm soğuk algınlığı dediler ilaç falan yazmadı gerek duymadılar tabi ateşi bir türlü düzelmedi aniden çıkıp iniyordu dün birden kötü oldu tekrar götürdüm soğuk algınlıgı enfeksiyon dendi bu sefer antibiyotik şurup göz damlası calpol verildi biz bu ana kadar başlarda diş sandık sürekli diştentir diyip durdular kulaklrını çekiyordu çünkü şimdi öksürük ateş arada burun akıntısı sesde kısıklık bunlar herşey tamam ilaçlar iyi geliyor çocugum enfeksiyonu atıyor dedim ben hastalandım ateşim var boğaz agrısı heryerim sızlıyor çocugum aslında covid olmuş bilememişiz bende hastalanınca emin oldum henüz test vermedim ama eminim daha öncede atlattım çünkü şimdi bana yardım edin bu süreçte sizler neler yaptınız benden tekrar çocuguma geçermi covid oda henüz iyileşmiş sayılmaz ama korkuyorum birşey olcak diye 5.5 aylık bu arada ilaç dışında ne iyi gelir 😞😞😞