Olive00 Bugün pnömokok ve karma aşı yapıldı bebeğime. Uyku hali ve yorgunluk var gibi. Normalde çok ağlayan kolik gazlı bir bebek yorgun yorgun ağlıyor. Ateşi yok. 2.ay aşılarını yaptıranlar ne gibi yan etki oldu? Uyku hali ve yorgunluk normal mi?
Kmlll Olive00 ben de oğluma yaptırmıştım 2. Ay aşısını baldırlarından iki tane aşı vuruldu onun gecesi ateşi çıktı hastahaneye gittik ateş düşürücü verdi öyle geçti ama iki gün çok huysuzdu şimdi 17 sinde verem aşısı var yine huysuzluk yapıcak diye korkuyorum
Olive00 Kmlll bizim ki normalde huysuz 🙈 o yüzden huysuzluk değil daha çok uyku ve yorgunluk gözlemledik. Normal mi bilemedim. Bizim de haftaya verem aşısı. İnşallah yan etkisiz siz de biz de atlatırız.