Annecik34 Sevgili anneler pişik kremi ne kullanıyorsunuz en çok hangisi etkili oluyor ? Bebeğimden pişik geçmedi uni baby sudocrem bebek pudrası işe yaramadı bir de mustela aldım denemek için işe yarar mı ?
Dilaraaaaaaa Annecik34 oluyor canım benim oğlum 5 gün boyunca mahvoldu açık bırakıyordum artık denemediğim krem kalmadı sonunda burdan biri bana bu kremi önerdi aldım 1 günde çocuğum kendine geldi
Ozturkk Sudocrem bize hiç yaramadı. Kantaron yağı iki günde geçirdi. Ama mesela ben hep pamuğu yağa batırıp öyle sürüyordum popoduna, işe yaramadı. Sonra annem uyardı parmağınla sür diye. Öyle yapınca bize epey iyi geldi. Çok geçmiş olsun 🌸
Xxxelifxxx Bizim doktorumuz Hametan pomad önerdi (mavisi) doğduğundan beri kullanıyorum çok memnunum hametol ve Bephantol kullandım işe yaramadı
Feyzagkgz Annecik34 Ben (doktor tavsiyesi falan degil) yaklaşık 2.5 aylıktan beri furacin kullanırım. YARA merhemi gibi bir şey ama bence her evde bulunmalı kedi şeyini görüp yara sandığında bile bunu kullansın sjsjs
LadyDi Annecik34 Doğduğu günden beri bepanthol ve her açmada sürüyorum. Totoya, boğum yerlerine, kasıklarına
Gokturksmama Annecik34 Ananemin yaptığı kantoron yağını kullanıyorum doğduğundan beri. Bilinçli olarak krem almadım kantoron kullanacağım için. Onu da günde 1 kere sürüyorum. Küvözden geldiğinde poposu pişik içindeydi yaraydı anında iyileştirdi. Sünnet sonrasıda pipisine kullandım mesela. Çok iyi bir yağ. Şiddetle tavsiyemdir hiç kimyasla bişey kullanmaya gefek yok