Merhaba arkadaşlar kısaca hemen konuya gireyim 2 yavrum var biri 3,5 biri 1,5 yaşında akülü arabamız var hatrı sayılır para verdi babamız e bebekte falan yok özel bir araba her neyse iki evladıma ben bakyorum her gün parka gideriz oyuncaklarını başka çocuklarla paylaştırırım az çok gözlemim oldu insanlar hakkında.Akülü arabayla çocuklarımı götürmek istiyorum kumandalı şekilde sürülüyor ama ben götürdüğümde çocuklar başımıza üşüşüyor aileleri bindirmemi bekliyor anlıyorum bir çocuğum olsa anlarım ama iki çocuğum var onlarla ilgilenmem gerek hadi bindirsem gözlemem gerek o ara iki
Çocuğum bir yere gitse ne olur park baya büyük süren kişi gözden kaybolsa nasıl olacak.Çocuklarımı indirip başka çocukları bindirmek de bana zaman kaybım zaten zor yetiyorum
Çocuklara.Oğlum isteyip duruyor ama götüremiyorum arabayı eşim full çalışıyor.Böyle de haksızlık gibi geliyor.Ha diğer oyuncakları scooter top kova hepsini paylaştırırım teşvik ederim.Bu Arada bizim parkta scooter ve oyuncaklar çalındı ne yapayım aileleri nasıl uyarayım.Çocukların suçu yok ama aileler de ilgilenmiyor.Bir çocuğu bindirsem bir sürü çocuk Sıra oluyor 😂😂😂