neslihannt Arkadaşlar İstanbul Avrupa yakasında ben şu doktora lazer göz çizdirme işlemi yaptırdım memnun kaldım dediğiniz hastane-doktor var mı ? İnternette araştırmakla olmuyor güvenemiyorum. Gidip tecrübe edenler yardımcı olabilir mi?
dlk1410 neslihannt Bende düşünüyorum ama doktor 6 ay boyunca göz derecenin sabit kalması gerekiyor demişti. Yoksa yaparsan, göz numarası ilerlerse boşuna yapmış olursun dedi.
dolunay01 neslihannt esım yaptırmıs ıstambulda veni vidi hastanesinde goztepe bagdat caddesinde yaptırmıs 10 senedır hoc bı sıkıntısı yok .bende yaptırmak ıstıyorum bakalım
neslihannt dlk1410 evet benim numaram 1 buçuk yıldır sabit gözlük-lens artık çok yordu beni. Ama lazer konusunda da herkesten ayrı bir şey duyuyorum 🥲
dlk1410 neslihannt Bende ya gözlük ya lens alacağım ama bir türlü karar veremedim sizce hangisi daha iyi ve kullanisli
neslihannt dlk1410 ev içerisinde gözlük kullanıyorum ama dışarıda gözlük kullanmayı ben sevmiyorum lens daha kullanışlı oluyor bana göre
neslihannt dolunay01 bende sürekli niyetleniyorum ama yakın zamanda şu doktora gidip yaptırdım çok memnun kaldım şu doktor çok iyi direk doktor ismi istiyorum 😅