betusss1 Acil bakar mısınız dünden beri 30 günlük bebeğimin göz altı kızarlıklığı var iki gözünün altında arada geçiyor ama 2 3 saat sonra tekrar beliriyor kakası emmesi her şeyi normal onun dışında bir problem yok sizce neden oluyor başına gelen var mı