ElifKaratas evet emzirdikten sonra biraz sindirsin diye bekliyorum sonra omzuma alıp gazımı çıkarıyorum her zaman çıkmıyo ama çoğunlukla çıkarıyor ağızdan gazını. Bir de karnına sıcak havlu koyuyorum her altını açmada ısıtıp çoraplarını da ısıtıp giydiriyorum onun da çok iyi geldiğini düşünüyorum. Ama tüm bunlara rağmen tamamen geçmiyor canım sabaha karşı 6da başlıyor saat 10 a kadar sancı çekiyor kakasını gazını yapamıyor. Bir de akşam 6-10 arası yine sancısı gazı oluyor her gün aynı saatlerde. Kesin ilacı zaman diyor tecrübeliler 3.ayı dört gözle bekliyorum 🙂