Uyumayan bebeğe bu verilmez ki.. bu ateş dönemlerinde veriliyor. Daha yolun cok başındasın..benim kız 1.5 yaşında gece sık sık uyanıyor. Uyku falan yok. bu tür durumlara sende eşinde alışmanız lazım. 3 yaşına kadar bebeklerde uyku düzeni sakın beklemeyin. Kendinizi boşa yıpratmayın düzen bekleyerek