Evet yanlış okumadıniz evimi resmen pire bastı. Doğu da görev yapıyorum. Öğretmenim. Bulunduğumuz ilçe de hayvancılık çok yapıliyor. Bir kaç gündür evi uzun süre camlar açık şekilde havalandiroyorum. Galiba ordan girdiler. Benim saydığım 10 tane pire. Sinek ilaciyla zehirledik. Ama halà var. 2 aylik kızım var çok korkuyorum onu isirirlar diye. Sürekli üzerini değiştirip bakıyorum. Dün gece gördük. Bana yardım edin ilaç mi yoksa başka birşey mi kullancaz. Simdi halıları yiakmaya verdim. Temizlik yapıyorum. Çok korkuyorum hastalık falan kapariz diye. Bu konuda bilgisi olan varsa nolur yardimci olsun. Huy kaptim her yerim kasiniyor sanki. 😢😭