Merhabalar, şu sıralar bir sorunum var ve ne yapacağımı kestiremiyorum. Eminim aynısını yaşayan çok kişi vardır, o yüzden sormak istedim :)
8 aylık bebeğim aynı anda hem bağırsak enfeksiyonu geçirdi, hem diş çıkardı, hem de aşı oldu. Dolayısıyla bir haftadır falan çok huzursuzdu. Birkaç gündür de kucağımdan inmek istememe, bir yere bırakınca ağlama ama deli gibi bir ağlama krizi, dışarıda bebek arabasında bile durmamak, benden başkasına gitmemek gibi sorunlar yaşamaua başladım. Bu da bie hayli yorucu, bugün yarım saat babannesine bırakıp banyoya girdim çıkana kadar ağladı susmadan. Kollarım ağrıyor taşımaktan. Geçici bir durum olacağını düşünüyorum, çünkü benim çocuğum normalde kendi başına çok takılıp yabancı nedir bilmezdi. Ama geçici değilse napmak gerekir? Çünkü çok da ağlatamıyorum bana olan güveni zedelenmesin diye. Bir ay sonra da işe başlayacağım böyle yaptığını gördükçe endişeleniyorum haliyle :(