minnosunannesi06 İnşallah canım ya cidden yıpratıcı bir surec, inat bizde de hat safhada birde 2 yaş sendromu var 🙄 Çevremde de her kafadan ses çıkıyor geç başladın kışa giricez yaz başlangıcı baslasaydin gibi gibi ama kızım 2 yaşına geçen ay girdi kasları bakimindan en doğru eğitim 2 yaş diye düşünüyorum herkes çok biliyor zaten sıkılıyorum bu tarz karismalarindan da 🤷