MGYE bizim de 14.gün ve hala tam anlamıyla alışmış değiliz, tuvalete girmek bile resmen işkence oluyor, son dakika söylüyor ve kapıda yapıyor bazen, kakasını zaten söylemiyorum kabız olana kadar yapmıyor ne diller döküyorum ama nafile, daha ne kadar böyle gidecek hiç bilmiyorum