Güzel annelerim bebişlerinizin uyku durumu nedir? Uykusu olduğu halde uyumaya aşırı direniyor kuzum.. Doğum günümüze 5 gün kaldı.. Yürümeye de başladı.. Uyumayınca sersem sersem yürüyor, e bu sefer hali ile düşmeleri de artıyor… Sıcaklardan mı bu durum.. Yoksa genel olarak hepimiz mi bunu yaşıyoruz.. Atak mı? 4.ayımızda yaşamıştım bu durumu.. Aşırı zorlanıyorum.. Sizde durumlar nedir? Tek olmadığımı bilmek bile rahatlatacak sanırım beni..