mom_27 Bebeğim zehirli ishal oldu aranızda geçirenler varmı tavsiye verir misiniz doktor a gittik antibiyotik verdi
gizzzy35 mom_27 Rota olmuş yani? Yani ona zehirli kanlı ishal diyorlar. Bol sıvı tüketmesi lazım. Bol bol emzirin. Aşısı var mıydı?
YaseminBS Geçmiş olsun, doktor bir arkadaşımın bebeği olmuştu arkadaşım hemen entoragermina başlamıştı. Benim bebeğim rota olduğunda da bizim çocuk doktorumuzda entoragermina önermişti çok iyi geliyor hemen toparlıyor.