Sfybsfyb Emdikten sonra uyuttum yarım saat sonra peynirimsi kustu nedeni nedir uyurken tehlikeli olurmu yan yatırmak mı gerekir
Kucukhobby Sfybsfyb yan yatırmayın fazlasını kusuyor. Sırt üstü yatırın. Yan yatırmak sanılanın aksine boğulmaya sebep olur
Pikapikapikacuuu Sfybsfyb anneannem süt yarıyor demişti ama benim sütüm yoktu mama veriyordum yani içtiği her neyse o yarıyor derler. Ya da üşütmüş de derler ama en doğrusu bir doktora sormak galiba. Benim kızımda çok öyle peynir kesiği gibi kusardı
Kucukhobby Sfybsfyb bebeğiniz ne kadarlık. 0-6 ay arası normal oluyor kusmaları. Fışkırır tarzda ve her beslenme sonrası kusma varsa bu normal değil ama
Sfybsfyb Kucukhobby 53 günlük bebeğim , her zaman kusmuyor arada kusuyor bugün emdi mesela sütü ağzının kenarından çıkardı