Elosunannesi32 ben cover içine müslin kullanıyorum, şu yaz aylarında hazır bez markası ne olursa olsun pişik yapıyor hemen sırtı ve özel bölgesi. Ama bu müslinlerle hiç bişey olmuyor çok şükür. Üşütme kısmına gelince, kendi çişi sıcak tutuyor sanırım 😂 yani bezi açıyorum ki ıslak ama sıcak. Henüz kışın kullanmadım, havalar sıcak diye yeni başladım ama 😂 bilmiyorum. Bi de ben sık sık değiştiriyorum 🤷🏻♀️