Dilan35 Selam kızlar yarı kırk da yapılan bişey var mı acaba nasipse 1 gün sonra 20 günlük olcak kızım yapılması gereken bişey varsa yapmak istiyorum malum bilgi alışverişi yapılıyo burda 😊
denizinannesi7 Dilan35 merhaba bizimde 2 gün sonra yarı kırkımız annem suyuna taş koyucaz altın koyucaz çivi koyucaz sen ve bebek yıkanıcaksınız diyor tabiki çok inandığım şeyler değil ama zararsız adetler yine de yapıcaz🤗
Dilan35 Adimanne Mrsanne SeninAnnenBirMelektiYavrm Hndealnathn Bende özel bi parti falan yapmayı düşünmüyorum zaten kızlar sakin 😂😂 sadece yapılması gereken bişey vardır belki hani bi dua vs onu yapayım dedim yoksa klasik yıkama olacak yani 😊
Mrsanne Yarı kırk mı😳 ben bebeğim 20 günlükken çay içemiyordum nasıl yarı kırk falan düşünebiliyorsunuz
SeninAnnenBirMelektiYavrm Mrsanne her bebek bir olmaz ki benimde 20 günlükken falan bütün gün bütün gece uyurdu