asllcck Kızım 1 yaşını geçti gece sık uyanan hareketli bi bebek bu ara ağır hasta olucam her yerim ağırıyor bu yüzden katarin içtim eşim zararlı olduğunu söylüyor ama iyi olmam gerek ki evime de çocuğuma da yetişebileyim sizler kullanıyor musunuz
asllcck Bebegmveben3 eşim mümessil doktorlar bütün soğuk algınlığı ilaçlarının bebeğe zarar verdiğini söylemiş o yüzden içirmiyor katarin evde vardı ben mecburen içtim