ozomom Arkadaşlar merhabalar, 5,5 ay önce sezaryen doğum yaptım. Kızım 2,5 aylıkken ilk adetimi gördüm. Ertesi ay da gördüm. Bu ay yaklaşık bir hafta geçti adet olmadım. Doğumdan sonra böyle adet düzensizlikleri olabiliyor mu?
Veragillerden Evet oluyor, geçen ay 20 gün gecikti düşünün. Hamile miyim diye kafayı yiyordum, bir de korunmamıza rağmen yine de korktum. Ama düzensizliktenmiş. 😇