Merhaba bugun 2.ay asimizi olduk ancak verem zaturre ve karma asiyi ayni gun yapti gorevli. Bebegimin atesi su an oldukca yuksek calpol verdim 1 kaşık acele ile asilarinin 3 unu de ayni anda yaptiran oldu mu bizim gibi biraz tuhaf geldi sormak istedim.