Kızlar selam 3 ay 6 günlük oğlum var . Günde 1 kere kaka yapardı , bugun 4. Kez kaka yaptı ve sankı sulu gbi isal mi tam anlayamıyorm. Bi karın ağrısı huzursuzluğu da yok. Sütüm olmadığı için sadece mama ile besleniyor , Normal mi ? Salgın var cocklarda isal kusma ates vs korktm bende kusma ates huzurszluk yok, isal mi onu da amlamadm ?