merhabalar, ben yıllarca alerji ile boğuşmuş bir birey olarak kızımın da alerjik bir bebek olmasından çok korkuyordum. kızım daha 33 günlük ve doktor muayenesinde doktoru bende ve babasında alerji olduğu için riskinin daha fazla olduğunu söyledi. yüzünde kızarıklıklar çıkıp geçiyordu birkaç tane sivilce gibi önemsemedik. doktoru mukuslu kaka önemli değil şu anda kan gelirse konuşalım demişti ve bugün kızımın kakasında değil de popsunu silerken birkaç küçük kan parçası gibi lekelenmeler geldi pamuğa. kakası her zamankinden daha mukuslu ve rengi daha koyu idi. doktoruna gönderdim dönüş bekliyorum. sizlerde de böyle mi başlamıştı alerji hikayesi?